Social media waaronder Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest, WhatsApp, Twitter, LinkedIn: een paar mogelijkheden die u in kunt zetten in uw marketingmix. Maar welke moet u nu wel inzetten en welke niet? En vooral: hoe moet u ze inzetten. Wij beheren voor diverse klanten de social-mediapagina’s. Ook hierbij kijken we eerst naar uw bedrijf en uw doelgroep: soms is 1 social kanaal voldoende, voor andere klanten zetten we er wel vijf in. Voor sommige klanten posten we uitsluitend gratis berichten, voor andere worden er complete campagnes opgezet inclusief remarketing! Uiteindelijk draait het natuurlijk om de conversie: hoeveel bezoekers gaan uiteindelijk over tot aankoop? Door dit doorlopend te meten kunnen we ook hier goede resultaten behalen tegen geringe kosten!
Wist u trouwens dat als u een vacature heeft wij hier tegen zeer geringe kosten bij kunnen helpen? Door de vacature via Social Media bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen bent u een fractie kwijt van wat u aan een print advertentie kwijt bent met in vrijwel alle gevallen aanzienlijk meer resultaat! Dit zijn ook de voordelen van social-media!
Online winkelen is iets heel anders dan winkelen in een fysieke winkel
Mirjam Witkam, Mede-Eigenaar
bed-linnenshop.nl
Jan-Willen de Voogd, eigenaar
www.jwdevoogd.nl
Zichtbaar in de markt zijn, behalve ons werk, is van essentieel belang.
Kees van Gils, Voorzitter
www.autoschadeteam.nl