Over Mcomm
Duidelijk en transparant
Mcomm | marketing&communicatie is opgericht in 2003 door Marco van Belle. Doelstelling was, en is, om MKB bedrijven te helpen die zich beter in de markt willen profileren. Vaak kan dit al met hele simpele maatregelen, soms is er ook meer voor nodig. Duidelijk is dat veel MKB bedrijven te klein zijn om zelf een marketeer aan te nemen. Mcomm wil juist deze bedrijven helpen: duidelijk en transparant. Zich niet verschuilen achter ingewikkelde termen, maar in gewone taal duidelijk maken wat de bedoeling is (noem het de "Zeeuwse nuchterheid").
Hoe profileert u uw organisatie optimaal?
Vandaag de dag is marketing steeds belangrijker: door de komst van internet is informatie veel sneller beschikbaar. Niet alleen over uw product, ook de gegevens van uw concullega zijn met één muisklik te vinden. Hoe kunt u nu het verschil maken? Is internet een bedreiging of juist een zegen? Hoe zwaar moet u op social media inzetten? Kortom: hoe profileert u uw organisatie optimaal? Op al deze vragen heeft Mcomm | marketing&communicatie een antwoord, zowel on- als offline.
Altijd met uw organisatie als uitgangspunt: wij kijken eerst wat uw DNA is, wie uw doelgroep is en welke aanpak hier het beste op aansluit. Door enerzijds een kleine 30 jaar ervaring, anderzijds door regelmatig nationale en internationale onderzoeken te lezen, cursussen te volgen en bij te blijven. Omdat veel mensen denken dat dit allemaal erg duur is, werkt Mcomm zoveel mogelijk met vaste prijzen.

Locatie: Goes
Mcomm | marketing&communicatie is gevestigd aan de Amundsenweg 23, een schitterende zichtlocatie (aan de Deltaweg).
Aan de rand van industrieterrein De Poel 2, direct aan de A256, kunt u ons vinden. Wij beschikken over ruim voldoende parkeerruimte.
Het team
Mcomm | marketing&communicatie is opgericht in 2003 door Marco van Belle. Doelstelling was, en is, om MKB bedrijven te helpen die zich beter in de markt willen profileren.

Marco van Belle
Eigenaar & marketeer
Marco van Belle is sinds 1989 werkzaam in de marketing&communicatie. Aanvankelijk alleen in de toeristische sector, later ook algemeen. Marco is goed in het leggen van verbindingen en verbanden. Ziet in onderzoeken vaak snel de rode draad. Heeft op diverse plaatsen in Nederland en Duitsland gewoond, sinds 1983 woont hij in Zeeland. De Zeeuwse nuchterheid heeft hij van huis uit meegekregen.

Bodhi van Poepéle
Marketeer
Bodhi vervult sinds juni 2024 de rol van marketeer binnen Mcomm. Na zijn studie commerciële economie was hij op zoek naar een baan waarbij het hele spectrum van marketing aan bod komt. In eerste instantie zal hij zich met de online marketing bezig houden, later ook met de strategische kant van het vak!
Naast zijn baan is hij ondernemer en sportief!

Merlijn Maat
Junior Marketeer
Merlijn heeft in 2019 stage gelopen bij Mcomm. Dit beviel van beide kanten zo goed dat we hem gevraagd hebben terug te komen. Merlijn zal zich toeleggen op de online marketing en ondersteunen bij onderzoeken. Daarnaast zorgt hij voor de vrolijke noot op kantoor.
Oh ja: hij is tevens culinair specialist!

Jay Weezepoel
Marketing medewerker
Jay is onze jongste marketing medewerker. Hij volgt momenteel het tweede jaar van de MBO-opleiding Marketing en Communicatie en werkt daarnaast dus bij ons. Jay houdt zich veel met online marketing en social media marketing bezig.
Naast zijn interesse in de marketing is zijn passie voor voetbal is enorm. Daarom volgt hij naast zijn opleiding een opleiding voor KNVB voetbaltrainer, wellicht hebben wij de volgende van Gaal bij ons op kantoor...

Mark Vermue
Content marketeer
Mark heeft ook bij ons stage gelopen. Tijdens deze stage heeft hij ontdekt dat zijn echte passie ligt bij het schrijven van teksten en dat hij zich daar verder in wil verdiepen. Om die reden bezoekt hij nu de school voor de journalistiek. Daarnaast kan hij zich bij Mcomm uitleven in het schrijven van nieuwsbrieven en overige teksten!.
In zijn vrije tijd voetbalt hij en éénmaal per jaar zet hij een (spreekwoordelijke) feestmuts op en viert hij carnaval! Een vrolijke toevoeging aan ons team dus.

Nick Reijnhout
Stagiair marketing
Nick zit op dit moment in zijn tweede leerjaar van zijn opleiding marketing & communicatie, tijdens zijn stage zal hij zich bezighouden met diverse facetten binnen de online marketing. Zelf geeft Nick aan de online vindbaarheid erg interessant te vinden en hij wilt hier graag meer over leren.
Naast zijn opleiding is ook Nick veel bezig met bewegen, naast een opleiding binnen de sportsector is ook hij dol op voetbal. Van harte welkom Nick!