Een DNA onderzoek gaat eigenlijk altijd vooraf aan een strategisch advies: wie bent u, waar staat u en waar wilt u naar toe? Drie vragen die heel simpel lijken, maar vaak wat lastiger zijn te beantwoorden. En strookt uw beeld wel met dat van uw klanten? DNA onderzoek geeft antwoorden!
Dit onderzoek zou eigenlijk ook voor iedere huisstijl aanpassing plaats moeten vinden, na een DNA onderzoek kan ieder willekeurig reclamebureau een perfecte huisstijl, folder of website voor u ontwikkelen. In dit onderzoek gaan we dus op zoek naar uw DNA. Door middel van een sessie bij de ondernemer, soms een sessie met personeel en altijd een sessie met klanten. In vrijwel alle gevallen wordt dit onderzoek gecombineerd met een concurrentie onderzoek.
Voordat u aan een strategie begint moet u eerst weten wat uw eigen DNA is. Wij kunnen daarbij helpen, wij kunnen erachter komen wie u bent, waar u staat, en wat uw visie is. Een DNA-onderzoek beantwoord deze vragen. Wilt u ook een strategisch advies? Op basis van analyses en input van de klant zetten wij een strategie uit.
Om erachter te komen wat het DNA van uw bedrijf is, kunt u het best contact met ons opnemen. Wij plannen dan een gesprek met u in waarbij we de mogelijkheid bieden een sessie houden met de ondernemer, soms een sessie met personeel en altijd een sessie met klanten. Vaak zal dit onderzoek in combinatie worden gedaan met een concurrentieonderzoek.