fbpx

Klanttevredenheidsonderzoek

Heeft een klanttevredenheidsonderzoek nut?

Momenteel worden er heel veel klanttevredenheidsonderzoeken gedaan. Vul een paar bolletjes in en u krijgt een prachtig rapportcijfer. Staat natuurlijk leuk op uw website, maar kunt u er ook iets van leren? Helpt het uw organisatie naar een hoger plan te tillen? Een kwalitatief klanttevredenheidsonderzoek is dan meer op zijn plaats. Een goed klanttevredenheidsonderzoek kan bovendien belangrijke informatie opleveren voor uw positionering en als basis dienen voor een marketingplan en/of een communicatieplan.
Wij beschikken over software waarmee we uw klant de juiste vragen voor kunnen leggen en overbodige vragen achterwege laten waardoor we een nuttige klanttevredenheidsenquête kunnen voorleggen.

Door niet alleen een goed onderzoek op te zetten, maar de uitkomsten juist te analyseren en te interpreteren kunnen we u helpen de klanttevredenheid te verbeteren.

Mcomm | marketing&communicatie heeft een ruime ervaring in het meten van klanttevredenheid. In vrijwel alle gevallen krijgen wij bij de presentatie dezelfde opmerking: ‘dit hadden we niet verwacht, hier kunnen we echt mee aan de slag!’

Wat opdrachtgevers over ons zeggen: