fbpx

e-marketing

Spam of nuttige informatie?

E-marketing: Van Irritant tot Informatief – Het Belang van Relevante Content en Segmentatie

E-marketing is het strategisch inzetten van een digitale nieuwsbrief. Iedereen kent het fenomeen, iedereen weet ook hoe irritant dit kan wezen. Wilt u een nieuwsbrief in uw mailbox vinden boordevol aanbiedingen voor producten/ diensten die u niet nodig heeft? Zo denken de meeste mensen er over. Iets anders is als u een e-marketing nieuwsbrief krijg met interessante informatie en mooie foto’s. Niet gelijk iets willen verkopen maar informeren.

Door goede e-marketing kunt u heel veel informatie achterhalen.

Bovendien kunnen we uw nieuwsbrief segmenteren: voor de ene doelgroep andere informatie dan voor de andere.

Let wel op: e-mail moet wel aan de AVG-richtlijnen voldoen! Ook hier kunnen wij u bij helpen: onze software kan ook door derden gebruikt worden en deze voldoet, in tegenstelling tot de meeste gratis software, wel 100% aan de AVG regels!

E-Marketing
Wat is E-marketing?

Bij E-marketing wordt er gebruik gemaakt van digitale nieuwsbrieven. Wij kunnen gepersonaliseerde berichten maken waarbij we voor door middel van professionele software een zinvolle relatie opbouwen met de klant. De software die wij gebruiken is tevens AVG proof!

Is E-marketing wel rendabel?

e-mail marketing is in eerste instantie bedoeld als klantenbinding, veel minder als salesinstrument. Hiermee willen we niet beweren dat het niet voor sales ingezet kan worden. E-mail marketing kan zeker rendabel zijn, het brengt veel voordelen voor bedrijven, waaronder de klantenbinding. Met een nieuwsbrief en een goede achterliggende strategie kan er veel worden bereikt. Mcomm kan u helpen E-marketing op de juiste wijze in te zetten.

Wat kan E-marketing mij bieden?

E-mail marketing helpt u om relaties met prospects en huidige klanten te bouwen en te onderhouden. Door E-mail marketing hebben we de kans rechtstreeks te communiceren.

Zit men wel te wachten op een nieuwbrief?

Mensen zijn over het algemeen wantrouwend over promotionele e-mails, het is dus van belang klanten niet af te stoten door een vervelende nieuwsbrief. Wordt de nieuwsbrief goed ingezet, met een juiste ‘Tone of Voice’ dan wordt de nieuwsbrief niet als irritant ervaren, sterker nog dan kan de nieuwsbrief heel waardevol zijn.

Laatste nieuws: