Veel ondernemers beginnen een nieuw bedrijf, een tweede vestiging, lanceren een nieuw product of introduceren een nieuwe dienst. Vaak gebeurt dit vanuit een onder-buikgevoel. Op zich is hier niets mis mee. Maar wat als u er een behoorlijk bedrag in moet investeren? Of als de bank onderzoek verlangt? Een marktonderzoek is dan een must!
Dan is het handig een partner te hebben die begrijpt wat u wilt en een ruime ervaring heeft in het uitvoeren van marktonderzoeken. Geen abracadabra maar gewoon beknopte rapporten in heldere taal!
Mcomm is een ervaren marktonderzoeksbureau, wij hebben ervaring in verschillende soorten marktonderzoek: online marktonderzoek, desktopresearch of onderzoek door middel van persoonlijke interviews. Maar ook een verkennend marktonderzoek voeren wij regelmatig uit.
Wij kunnen een marktonderzoek combineren met een marketingplan, dit is echter niet noodzakelijk! Wilt u meer weten over de mogelijkheden?
Je denkt dat je na 40 jaar je klanten wel kent: het onderzoek heeft ons echter verrassende, vooral positieve, inzichten opgeleverd.
Harrie Verkaik, Eigenaar
www.verkaik.nl
Online winkelen is iets heel anders dan winkelen in een fysieke winkel
Mirjam Witkam, Mede-Eigenaar
bed-linnenshop.nl
Jan-Willen de Voogd, eigenaar
www.jwdevoogd.nl