fbpx

Online marketing ROI

 

Wat levert online marketing op?

Online marketing heeft bij sommige ondernemers een negatief imago. Wij horen vaak: ‘heb er veel geld ingestoken maar het heeft niets opgeleverd.'

In sommige gevallen begrijpen wij dat ook. Veel bureaus adviseren om veel geld in Adwords in te zetten: dat is de makkelijkste weg.

Wij hebben een andere werkwijze: allereerst analyseren wij uw website en Google Analytics vervolgens hebben we een intake met de ondernemer. Pas dan maken we een plan van aanpak. Soms is Adwords hier een onderdeel van, soms helemaal niet. Er bestaan namelijk veel meer tools om uw uiteindelijk doel, meer omzet, te behalen. Vaak zijn deze tools veel goedkoper dan het inzetten van Google Adwords. Het gaat namelijk om úw rendement.

In de kosten zijn we helder: wij hebben een vergoeding nodig voor onze werkzaamheden, al het andere bespreken we vooraf. Wij rapporteren maandelijks zodat ook duidelijk is wat uw investering oplevert. Om een indicatie te geven van wat het kan opleveren tonen wij hiernaast een grafiek van de ROI (return on investment) van een webshop. Uiteraard hebben we de bedragen vervangen door een percentage maar dit geeft wel duidelijk weer wat de mogelijkheden zijn.

Ter verduidelijking: in november 2019 zijn wij gestart. Je ziet dan een dipje omdat onze kosten erbij komen. Verder is de omzet seizoensgebonden.

Wat opdrachtgevers over ons zeggen:

×

Direct Contact?

Stuur ons via whatsapp een bericht en wij proberen zo spoedig mogelijk te reageren.

×