fbpx

Neeskens

Deze gedachte leefde vooraf sterk bij een aantal van onze teamleden. Na afloop van de presentatie van de resultaten van het marktonderzoek waren alle medewerkers helemaal om: “je hebt er weldegelijk wat aan!’. In het 3e kwartaal van 2013 heeft Mcomm van ons de opdracht gekregen om twee onderzoeken te doen. Doel van het eerste onderzoek was om inzicht te krijgen hoe ons personeel denkt over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Deze gedachte leefde vooraf sterk bij een aantal van onze teamleden. Na afloop van de presentatie van de resultaten van het marktonderzoek waren alle medewerkers helemaal om: “je hebt er weldegelijk wat aan!’. In het 3e kwartaal van 2013 heeft Mcomm van ons de opdracht gekregen om twee onderzoeken te doen. Doel van het eerste onderzoek was om inzicht te krijgen hoe ons personeel denkt over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Doel van het tweede onderzoek was om inzicht te krijgen in de gedachtewereld van onze klant, dus hoe denkt onze klant over onze dienstverlening. De uitslag van het onderzoek geeft ons perfecte handvaten om onze promotie en marketing af te stemmen op de antwoorden die de klant zelf gegeven heeft. Hiermee kunnen we zeer ‘gericht’ inspelen op de wensen van onze klanten, waardoor de kwaliteit van onze dienst-verlening beter wordt.

Samengevat kan ik wel zeggen: het kost wat,maar dan héb je ook wat!

Wilco Neeskens | Eigenaar
Neeskens Makelaardij
www.neeskens.nl

Al onze diensten: