Portfolio Category: Strategie & advies

Data Analyse

Veel ondernemers beschikken over data, soms zelfs zonder dit zelf in de gaten te hebben. Data kunnen u enorm helpen bij het maken van beleid. In de meeste moderne CRM systemen worden al data verzameld. Wellicht verstuurt u ook e-mailings die u kunt volgen. Kunnen er uit deze gegevens conclusies getrokken worden? Of beschikt uw…
Lees verder

Online marketing

Online marketing is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van marketing. Volgens Mcomm | marketing&communicatie begint een campagne met een strategie. Het mooie van online marketing is dat resultaten steeds beter meetbaar worden. Door een juiste analyse kan het aankooptraject van uw klanten gemeten worden. Hierdoor kunnen we sturen en daardoor effectiever te werk gaan.
Lees verder

Positionering

Een goede positionering kan uw bedrijf een streepje voor geven bij uw doelgroep. Belangrijk is om eerst te kijken naar wie u bent (uw DNA) en welke doelstellingen u heeft. Pas dan gaan we kijken naar de middelen. Kortom: eerst strategisch kijken, dan pas in middelen denken.
Lees verder

Marketingplan

Een marketingplan geeft u een handvat om uw marketingstrategie te bewaken. Welke doelgroepen wilt u aanspreken, waarom, op welke manier en wanneer? Passend bij uw organisatie en uw DNA.
Lees verder