Portfolio Category: Strategie & advies

Data Analyse

Veel ondernemers beschikken over data, soms zelfs zonder dit zelf in de gaten te hebben. Data kunnen u enorm helpen bij het maken van beleid. In de meeste moderne CRM systemen worden al data verzameld. Wellicht verstuurt u ook e-mailings die u kunt volgen. Kunnen er uit deze gegevens conclusies getrokken worden? Of beschikt uw…
Lees verder

Communicatieplan

In een communicatieplan worden de middelen uiteengezet: waar en hoe bereikt u uw doelgroep? Zowel online als offline.
Lees verder

Mediaplan

Mediaplan In het mediaplan worden de acties uit het communicatieplan doorgevoerd. In welke periode wordt er wat en waar gecommuniceerd? In een dagblad of in een weekkrant? Op Facebook, Twitter, Google+, Snapchat of Instagram? Vaak worden deze communicatie-uitingen ad-hoc ingepland, met een jaar-, halfjaar- of kwartaalplanning houdt u de kosten beheersbaar.
Lees verder

Positionering

Een goede positionering kan uw bedrijf een streepje voor geven bij uw doelgroep. Belangrijk is om eerst te kijken naar wie u bent (uw DNA) en welke doelstellingen u heeft. Pas dan gaan we kijken naar de middelen. Kortom: eerst strategisch kijken, dan pas in middelen denken.
Lees verder