Leerdoelen
Om de kwaliteit van het coachingstraject te kunnen waarborgen, en om er zeker van te zijn dat jij met de juiste kennis het traject afrondt, hebben wij leerdoelen opgesteld. Benieuwd welke? Vraag jouw leerdoelen op via: X
Wat is het instapniveau?
Het traject is op HBO werk- en denkniveau, maar onze coaches bepalen het daadwerkelijke niveau op basis van een intakegesprek. We verwachten van cursisten wel dat ze minimaal op MBO 4 niveau kunnen acteren.
Over welke vaardigheden beschik je na deze training?
Na deze training kent de cursist alle huidige theorie met betrekking tot SEA, kan deze aan de slag in de praktijk en advies geven over de inzet van SEA.
Examens & certificaten
De module SEA heeft een eindtoets die je kunt herkansen totdat de toets voldoende afgesloten is (slagingsdrempel: 70%). Daarnaast voer je meerdere praktijkopdrachten uit die jouw coach met een voldoende moet beoordelen voordat je verder gaat met een volgend onderwerp.
De academy is altijd up-to-date en ontwikkeling krijgt bij ons de hoogste prioriteit.
Onze kennisbank bevat informatie over Google Ads en Microsoft Advertising. Na het afronden van ons coachingstraject ben je in staat de officiële certificaten van Google en Microsoft te behalen.
Unieke leermethodiek
Mcomm Academymaakt gebruik van een eigen leermethodiek die online en offline combineert en waarbij je over langere termijn intensief gecoacht en gecontroleerd wordt. Hierdoor kunnen wij, meer dan andere opleiders, garanderen dat je jouw werkzaamheden, naast theoretisch onderbouwen, ook daadwerkelijk goed kunt uitvoeren in de praktijk.
Studiemateriaal
-
- Mcomm Academy (kennisbank), beschikbaar gedurende het traject
- Externe hulpmiddelen:
- Google Tag Manager
- Google Search Console
- Bing Webmaster Tools
- Google Analytics
- Zoekwoorden planners
- Google Ads
- Microsoft Ads
- Google Merchant Center
- Eventueel externe (betaalde) tools (niet verplicht), bijvoorbeeld: Semrush