Portfolio

Opdrachtgevers

Onze opdrachtgevers:
Marktpositionering
Sortium
Klanttevredenheids-onderzoek
Prior Adviesgroep
Marktpositionering
Drukwerkzeeland.nl
Plaatje RIDA
E-marketing campagne
Rida Groep
Marktpositionering
Varenzeeland.nl
Website teksten geschreven
De Muynck Techniek 

 
 

“Zichtbaar in de markt zijn, behalve ons werk, is van essentieel belang”

Ruim 15 jaar geleden zijn wij in contact gekomen met Mcomm. Onze organisatie is in 2000 gestart. Bij ons ontbrak de tijd en vooral de kennis om ons in de markt te profileren. Mede dankzij de kennis van Mcomm hebben wij sindsdien grote bekendheid verworven in de regio Zeeland en West-Brabant. Middels diverse onderzoeken en gestructureerde advertentie campagnes kom je er snel achter wat de noodzaak is van gericht adverteren en vooral ook wat NIET. Dankzij de kennis van Mcomm hebben we gerealiseerd waar we nu in de markt staan. Naamsbekendheid is heel belangrijk en hier moet je dan ook constant aan blijven werken. Mcomm verzorgt al jaren de digitale nieuwsbrieven voor ons, voorheen de papieren nieuwsbrieven, dit om continue in beeld te blijven. Buiten bovenstaande activiteiten heeft Mcomm ook talloze relatiedagen en bijeenkomsten voor ons georganiseerd. Dit alles tot volle tevredenheid van al onze leden.

Kees van Gils, Voorzitter
http://www.autoschadeteam.nl
info@autoschadeteam.nl

 
 
Harrie Verkaik relatiegeschenken bestaat inmiddels 40 jaar. Begonnen met sportprijzen zijn daar relatiegeschenken bijgekomen en de laatste tijd hebben wij ons ook toegelegd 0- duurzame relatiegeschenken. Voor dit laatste onderdeel hebben wij contact gezocht met Mcomm | marketing&communicatie. Zij hebben ons geholpen de webshop zichtbaar te maken in de markt. Niet alleen door de site regelmatig aan te passen aan de SEO-regels, ook door via andere onlinekanalen zoals digitale nieuwsbrieven en Google Adwords.
Tegelijkertijd heeft Mcomm een klanttevredenheidsonderzoek voor ons uitgevoerd. Je denkt dat je na 40 jaar je klanten wel kent: het onderzoek heeft ons echter verrassende, vooral positieve, inzichten opgeleverd. Tevens hebben wij op basis van dit onderzoek geconstateerd dat duurzaam ondernemen minder relevant is voor de meeste ondernemers dan wij dachten. Inmiddels hebben wij dit onderdeel ondergebracht bij ons reguliere aanbod relatiegeschenken.
Wat wij vooral op prijs gesteld hebben is de eerlijkheid waarmee wij geadviseerd worden: onze belangen staan altijd voorop. Doordat wij een abonnement hebben afgesloten weten we van tevoren welke kosten deze acties met zich meebrengen!

Harrie Verkaik, Eigenaar
http://www.verkaik.nl
info@verkaik.nl

 
 

"t kost veel geld en wat heb je eraan..?"

Deze gedachte leefde vooraf sterk bij een aantal van onze teamleden. Na afloop van de presentatie van de resultaten van het marktonderzoek waren alle medewerkers helemaal om: "je hebt er weldegelijk wat aan!'. In het 3e kwartaal van 2013 heeft Mcomm van ons de opdracht gekregen om twee onderzoeken te doen. Doel van het eerste onderzoek was om inzicht te krijgen hoe ons personeel denkt over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Doel van het tweede onderzoek was om inzicht te krijgen in de gedachtewereld van onze klant, dus hoe denkt onze klant over onze dienstverlening. De uitslag van het onderzoek geeft ons perfecte handvaten om onze promotie en marketing af te stemmen op de antwoorden die de klant zelf gegeven heeft. Hiermee kunnen we zeer 'gericht' inspelen op de wensen van onze klanten, waardoor de kwaliteit van onze dienst-verlening beter wordt.

Samengevat kan ik wel zeggen: het kost wat,maar dan héb je ook wat!

Wilco Neeskens , Eigenaar
http://www.neeskens.com
info@neeskens.com